Spinning

Hej!

Imorse bestämde sig min underbara son att han skulle vakna halv sju och jag var ju lagomt mosig i huvudet och ville helst av allt ligga kvar minst 2 timmar till men med det där yrvädret i sängen så var det bara att kliva upp.
När man väl har varit uppe en stund så vaknar man till och är hur pigg som helst :)

Spinningen idag gick väldigt bra och visst var jag trött i benen i mitten av passet men jag kämpade på och klarade av hela passet men efteråt var man rätt så trött i benen men då känns det verkligen att man har gjort något bra.
Kunde så skulle jag vilja spinna 4 gånger i veckan men det går inte när man har en liten plutt här hemma och Olles jobbar måndag-fredag var enda vecka, man får ta långa promenader istället!

Idag åt vi middag i klingsta och det blev tacos och det var faktiskt gott men som vanligt blir man för mätt, att man aldrig lär sig att äta mindre.
Ikväll blir det soffläge för mig och även en tidig kväll för jag är så trött att jag skulle kunna somna stående :)

Ha en fortsatt trevlig kväll


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback