Födelsedagskalas

Idag har jag och Elias varit på födelsedagskalas för Kevin som fyller år men hur många har jag inte koll på :P Tror att det är men är inte helt säker.
Jag hoppade över lunchen för att kunna fika massa goda kakor och tårta, nu efterhand var det helt värt det att vara hungrig en stund över dagen och nu på kvällen!
Pappa Olle fick inte följa med för han var och spelade golf i njurunda :)

I torsdags så sov vi över i klingsta för att göra Matilda och Love sällskap medans Janne var på en motorcykel tripp neröver trakterna och Pia, hon den lycklige är i Rom och har det urhärligt skulle jag kunna tänka mig. Tror faktiskt att dom har närmare 25 plusgrader!
Det var iaf riktigt mysigt att vara där i klingsta, pojkarna lekte riktigt bra med varandra men bara synd att jag inte hade med mig en kamera.

Nu på kvällen så har jag gjorde en massa mat åt Elias och det blev vegetarisk pastasås med spagetthi. Passade även på att baka bröd så imorgon får vi nybakat bröd till frukost och jag längtar redan :)
Kanske man tar sig en bit innan man somnar, hihi!

Nu ska jag kolla klart på filmen innan sängen ropar på mig

Godnatt alla

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback