Drakborgen

Godkväll!

Hade tänkt uppdatera bloggen samma dag som vi var på drakborgen men det föll bort.
Vi var iaf där i torsdags med Jessica, Alva, Max, Kristina och My. Jag har aldrig varit där så det var extra kul för oss och se hur det såg ut där, fanns en liten avdelning för dom minsta och Elias ålade omkring där inne och åkte lite rutschkana med mig!
Tror att Elias kommer att ha större utbyte av drakborgen om några månader men dom får 4 plus av mig och Elias =)

Jag har nu verkligen bestämt mig för att gå ner minst 15 kg till gotland så jag har tagit lite extra hjälp av fettförbränningstabletter som kan styra mig på rätt spår när det gäller ätande och godissuget.
Hittills har jag gått ner 2 kg och imorgon ska jag spinna för första gången på 1 ½ år, så jag är lite nervös för hur det ska gå med min dåliga kondition men längtar ändå!

Idag kom Matilda in till sidsjön så vi tog oss ett varv och jag hade lätt kunnat gå ett till om det inte vore för att jag skulle börja jobba kl fyra.
Jobbkvällen gick fort och smidigt, skönt att få börja jobba igen men saknaden till Elias sitter i sig under hela tiden jag inte är hemma men han fick ju vara med sin favoritpappa så allt gick ju bra utan mig.

Nu ska jag kolla klart på hockeyn och hoppas på att Elias fortsätter och sover tills imorgon bitti :)
Ha en forsatt trevlig kväll alla läsare!

Bilder från drakborgen








Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback