Vårväder

Vilket härligt vårväder det har varit idag fast på eftermiddagen var det ett riktigt april väder med regn och blåst.

Idag har jag och Elias varit på stan med Matilda och Love, lika mysigt varje gång!
Blev lunch på kulturmagasinets café, dom har så himla goda pajer där och bra ställe om man även har barn. Efter lunchen blev det en sväng upp till barnavdelningen på kulturmagasinet där barnen fick leka en liten stund!
Sedan tog vi en runda på stan och shoppade lite smått och gott, vart även en sväng för mig och Elias ut på ikea och shoppa en mjuk boll åt honom plus en till trådback till garderoben.

Snart början min serie på trean och efter den blir den nog sängen för min del för natten som var fick jag inte så mycket sömn men så kan det vara ibland.

Ha en fortsatt trevlig kväll


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback