Underbara helg

Min önskan är att jag ska komma ihåg och uppdatera ungefär varje dag men mitt minne har gått och gömt sig i något hörn med alla dessa dammtussar.

Hela denna vecka som varit har Kajsa och Viggo från göteborg varit här hemma och hälsat på, hur mysigt som helst.
Igår så firade vi Matilda som egentligen fyller år idag (Grattis världens bästa <3) Det blev pizza till middag och kladdkaka till efterrätt.
På kvällen blev det ost, kex och annat massa gott till finalen av melodifestivalen. Jag tycker att Loreens låt var bra med frågan är om den kommer att kunna gå lika långt i den riktigt finalen i maj.

Min lilla plutt han bara växer och växer, snart är han 8 månader gammal och det är helt sjukt vad tiden går fort när man har fått ett litet barn att ta hand om.

Idag blir det stor bantar dag för min del eller jag får väl se hur det går sedan när vi åker på affären :)
Nu kommer älsklingen hem från träningen så nu blir det lite lunch för hans del och sedan birsta för oss alla när Elias har vaknat :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback