Krälning

Våran lilla kille har lärt sig att kräla/drar sig fram på golvet och det känns som om Elias kommer på nya saker för varje dag som går.

I söndags så var vi upp till mina föräldrar och på kvällen följde jag med till lagårn och hjälpte till, det kanske 6 år sedan jag hjälpte till men helt otroligt kunde man allt fortfarande.
Är bara att kunna om mamma inte skulle kunna gå dit någon dag, min pappa har fortfarande ont i axeln och så länge det är så får man försöka hjälpa till.
Pappa och jag räddade även en talgoxe som hade fastnat med huvudet i matbordet och det verkade som den klarade sig!

Snart är det desperata hemmafruar och jag är så trött att jag vet inte om jag kommer lyckas hålla mig vaken under hela avsnittet.

Nu ska jag göra ordning te och resterna av kex och ost som blev över sedan igår..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback