Ishalka

Idag verkar det vara riktigt härligt väder ute men det är en sådan ishalka är på alla gångvägar så man kan ju inte gå någonstans utan att halka och sätta sig på rumpan!

Igår var Olle ledig och dom dagarna älskar jag, så skönt att ha honom hemma en hel dag där vi kan göra det vi tänkt göra länge eller saker jag inte vill göra själv som exempel storhandla.

Denna helg jobbar Olle men som tur så slutar dom alltid strax efter klockan sex på kvällen när det är helg, så nu har jag och Elias mysdagar framför oss kanske vi hittar på något roligt man vet aldrig.
Idag ska jag ut på babyproffsen för att se vad dom kan göra åt min trasiga suflett och förhoppningsvis går det på garantin men har även en drulle försäkring på den men då måste vi betala en självrisk.
Jag hoppas bara att om dom måste skicka iväg den att jag kan få låna en vagn för annars kommer jag blir totalt strandad här hemma tills den är lagad!

Vi har varit och tittat runt på olika bilbarnstolar för snart är det dags att byta för Elias till en större men det är ju en djungel vad man ska köpa så nu har jag en fråga till er som läser min blogg och hoppas att ni kan hjälpa oss lite på traven =)

Vilket märke ska man köpa?
Bara bakåtvänd stol eller både bakåt och framåtvänd stol?
Något annat man ska tänka på?
Vilken har ni köpt och har ni varit nöjda?

Nu ska jag gå och fixa ordning lite lunch åt Elias tills han vaknar. Ha en fortsatta trevlig dag alla :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hallo :) jag tycker inte du ska köpa en barnstol som man kan ha frammåt !!! Dom säger att barn helst ska sitta bakåt tills 4 års ålder !!! Vi har en väldigt bra som går och tillta så hon kan både sitta upp och ligga ner !!! Så somnar hon så tilltar man bara ner så ligger hon !!! Våran stol är märke Maxi Cosi och är väldigt nöjd över den !!! Hihi hoppas ni hittar någon bra vet att det är mycket att välja på !!!



Hoppas ni har det bra iaf :) hihi Kramar

2012-03-03 @ 16:47:49
URL: http://treoo87.blogg.se/
Postat av: Marre

Hej! Okej, för de få vi har tittat på har varit upp till 25 kg och det är ca 6 år och då tänkte vi att det kanske är bra med en stol som man då kan vända efter 4 år, så himla svårt detta man vill ju att dom ska sitta så säkert det bara går!

Det är en till som också har rekommenderat maxi cosi så vi får åka och kolla närmare på den :)



Det är bara bra med oss, hoppas på det samma med er :) Kramar

2012-03-04 @ 10:48:47

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback