Förkyld

Äntligen är det kväll och man får gå och lägga sig, blev inte så mycket sömn natten som var för Elias hade en sådan jobbig hosta trots att han fick bricanyl så lindrades hostan inget utan han fick sov små korta stunder under hela natten.
Idag har det var lite bättre med hostan men han har varit väldigt mammig och trött. Hoppas att han får sova inatt för det behöver han.
Min förkylning börja bli bättre men har fortfarande jobbig hosta på natten jag med men jag kan ju ta lite starkare medicin så jag får sova!

Börjar bli less på att sitta in, jag vill ut och promenera eller hitta på andra roliga saker som umgås med vänner.
Hoppas på att vara frisk till helgen!

Jag har lyckats lägga min första tiokrona i burken för vadet jag och Matilda gjorde inför resan i sommar till Gotland men jag hoppas på att kunna lägga betydligt fler tio kronor i burken.

Nu tänker jag krypa ner i sängen och lyssna på min älskade son andetag som får mig att känna mig lugn och alldeles varm inombords



Don't run faster than your guardian angel can fly


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback