En tand

Jippi våran älskade lilla pojke har fått sin första tand och den kom bara över en dag/natt. Så nu får man passa sig om han får för sig att bita en i näsan som han ofta gör på morgonen :)

Själv har jag gått och blivit förkyld men den verkar bara ha satt sig på rösten för jag är då väldigt hes och Olle hör knappt vad jag säger, vilket han säkert tycker är riktigt skönt.
Hoppas bara att jag inte får den där jobbiga hostan som jag får när jag blir förkyld!

På förmiddagen idag blev det en sväng ut på birsta för att köpa en ipad, som Olle har önskat sig så länge :) Han köpte även nya skor åt alla i familjen, Elias fick jätte fina vår/sommar skor och även jag hittade ett par lite finare skor som jag har letat sedan förra sommaren.

Imorgon blir det kalas för Elfon som fyller 2 år nästa veckan och kan inte förstå att han redan är så stor :)

Nu ska jag kolla klart på tv sen blir det sängen, godnatt alla






Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback