Regn

Nu sitter jag här igen på jobbet och det ska bli spännande och se hur trött jag kommer att bli för det har inte blivit mycket till sömn men det var värt det eftersom jag fick pussa och umgås med Elias :)

Shit vad det regnar ute just nu, det bara öser ner men det är lite mysigt att lyssna på regnet när det smattrar mot fönsterbrädan!
Natten som var gick väldigt bra, vart dock väldigt trött vid 5 tiden så det blev till att gå omkring och vänta på att klockan skulle närma sig 6 så man kunde börja med morgonsysslorna.
Vart inte så mycket tittande på OTH men ska göra ett nytt försök inatt och eventuellt kolla på någon film!

Jag, Elias och Carro åkte på max och åt middag men vart för mätt denna gång så det kändes som om jag skulle spricka.
Passande även på att handla lite saker som jag skulle ha nu inatt och så sålde dom jordubbar för 13 kr litern, skulle ha köpt en back om jag hade haft mer kontanter.
Var betydligt mycket svårare att lämna Elias nu ikväll men det är bra träning för oss båda, fast det kommer en eller två tårar hos mig.

Imorgon ska jag, Elias och Carro åka på 1-årskalas hos familjen Hansson, tänk att det redan är 1 år sedan lille Max föddes och det betyder ju att min lilla bebis också snart fyller 1 år. Ojoj, kunde jag skulle jag stoppa tiden en stund!
När vi skulle köpa present åt Max så var Elias våran försökskanin, den ena leksaken tyckte även vi vuxna var rolig så det ska bli kul och vad Max tycker.

Nu ska jag nog fika lite och kolla på någon bra film eller OTH


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback