Nattjobb

Här kommer det ett sent kvällsinlägg.

Ikväll/natt ska jag jobba för första gången på nästan 1 år men det kommer säkert gå bra, första natten är alltid lättast och som tur har jag bara 2 st på rad.
Jag har köpt naturgodis, drickyoghurt,snabbkaffe och sedan har jag hårddisken full med filmer och 2 säsonger av one tree hill så jag borde lyckas att hålla mig vaken :P

Min lilla älskade prins ska sova hos Carro och Kenth, för deras skull hoppas jag att han sover hela natten :) Det är första gången han sover helt utan mig så det ska bli kul och höra imorgonbitti hur natten varit. Sedan får dom ju träna hur det är att ha någon som vaknar nattetid när dom nu själv ska få en bebis i oktober men min fis ska ju inte ha någon mat!
Det var otroligt jobbigt att åka ifrån honom i eftermiddags när Carro gick iväg med honom, kände att det kom en mini tår.
Längtar tills imorgon när jag får åka ut och pussa och krama min älskade son, fy tusan vad jag saknar honom!

Utan dig min älskade son hade jag inte klarat det jag har fått gått igenom nu de senaste månaderna!
Älskar dig Elias <3

Nu ska jag koppla in hårddisken och se några avsnitt av OTH :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback