Kryper

Hej!

Nu kryper min älskade son ungefär hela tiden och det är så himla roligt när det händer något så stort som krypning :)
Elias har även börjat gå runt/längs med de föremål han ställer sig upp mot och sedan han började med allt detta så har han ramlat och slagit huvudet x antal gånger så han blir nog tåligt när han blir äldre.

Igår morse vaknade jag och Olle av en duns i golvet och det var lille Elias som ramlat ur våran säng (han sover med oss från 5 på morgonen), han skrek och skakade som en galning. Det tog en lång stund innan han började lugna ner sig men han hade tur ändå för han landade på överkastet som dämpade fallet en aning. Våran säng är ganska hög ca 1 meter och barn brukar oftast klara av ett fall av sin egen höjd, Elias är ca 75 cm lång.
Vi hade nog tur för han fick ingen hjärnskakning eller så utan bara blåmärken i pannan och en avskrapning på nästippen.

Jag har nu börjar jobba på sommarschema och Olle har gått på semster/pappaledigt i 7 veckor, känns mycket konstigt att åka ifrån Elias ungefär varje dag och komma hem när han sover men sånt är livet efter man varit mammaledig i 10 månader.
Den enda turen är att jag har typ 5 min till jobbet med bil så jag kan åka hem fort och pussa som en tok på honom när slutar i tid!

Måste även gratulera min bästa vän och hennes sambo som ska bli föräldrar i slutet av oktober, början på november! Stort grattis till er båda <3

Här kommer det lite bilder på min lilla fis






Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback