Blodgivning

Godmorgon!

Här är man uppe med tuppen för Elias den lilla korven vaknade 06.00 som han har gjort de senaste 2 månaderna och nu börjar min kropp bli van vid tanken att kliva upp den tiden varje eviga dag men en sovmorgon skulle heller inte sitta helt fel.

Vid åtta imorse gick jag till blodcentralen och lämnade lite blod åt de som behöver lite extra blod :) Gick hur bra som helst men var massa extra prover eftersom jag har varit gravid.
Som tack för att man lämnar blod så man en check på 50 kr som de flesta butiker tar emot men jag brukar använda dom när jag handlar mat eller så samlar man på sig och byter ut dom mot en biobiljett :)

Elias ligger och tar en förmiddagstur innan han ska äta lunch sedan så ska vi åka upp till mina föräldrar för jag ska hjälpa pappa och fixa med stängselt så hans oxar kan få komma ut på grönbete.

Nu ska jag vila mig en stund på soffan innan lilla älsklingen vaknar

Ha en fortsatt bra dag



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback