Söndag

Så var denna helg över och imorgon är det ännu en ny vecka med nya möjligheter. Olle har varit ledig i helgen och där är så himla underbart att ha honom hemma så vi kan mysa,umgås och göra saker tillsammans vi tre.

Jag har blivit så grymt dålig på att uppdatera i bloggen och försöker komma ihåg det men på något sätt finns det inte i min tankebana på dagarna.
Ska försöka ännu en gång att börja blogga lite mer om oss och vad vi pysslar med på dagarna :)

I torsdags som var så åkte jag, Elias och två andra av mina arbetskamrater till en annan arbetskamrat som precis har fått barn.
Hon var så himla söt lilla Varya och man glömmer bort så fort att min lilla kille har varit sådär pytteliten och sov mestadel av tiden!

I helgen så har vi varit ute och flängt (osäker på stavning), lördagen var vi på fyndlagret och fyndade en leksak åt Elias sedan åkte vi ut till klingsta för mys och mycket god middag. Idag har vi varit uppe i skogen och hälsat på dom och där blev det också mycket god middag och massa mys :)

Våran lilla plutt har gått och blivit förkyld eller rättare sagt så bröt det ut i torsdags på kvällen med lite feber och hosta, ännu håller den hårt i den lille killen med jobbigt hosta dygnet runt och blir lätt ledsen för ingenting.
Får bara hoppas att den ger med sig snart så han blir frisk

Nu ska jag göra mig klar för sängen och hoppas på att få sova lika länge som i morse, Elias sov från nio på kvällen till halv sex imorse och det har han inte gjort sedan han föddes.




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback