Babymingel

Idag har jag, Elias, Matilda och Love varit på babymingel på kulturmagasinet, där det är babyboksprat och massor av andra barn.
Jag tycker det är riktigt kul att gå på det där och Elias verkar hålla med mig för han flinar åt allt och alla :)
Efteråt tog vi lunch/kaffe på fiket som är på kulturmagasinet, barnen fick i sig lite lunch!
Vi tog även en vända på stan och jag handlade födelsedagspresent åt Love som fyller hela 1 år till veckan, ojoj vad tiden går fort!
Matilada tog med mig på polarn och pyret, där är det väldigt farligt att ta med mig *ler* och det blev en vårmössa men skulle nästan kunna köpa upp hela affären om jag hade ekonomi för det :)

Elias åkpåse till sittvagnen hade kommit så vi tog en snabb tur ut på birsta, passade även på att köpa fler dregglisar, imorgon får vi inviga en nya åkpåsen och ska även ta ett kort och lägga upp så ni får se.

Nu ligger kärleken och sover ute på balkongen och jag ska passa på att sova eller titta på OTH :)

Ha en fortsatt trevlig dag

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback