Vår

Idag känns det verkligen som en vårdag och det är hur härligt som helst men såg att det skulle bli runt -10 till veckan som kommer.

Igår var vi och hälsade på Carro och Kenth ute på Alnö och fika en massa gofika, dock så skulle Kenth iväg och jobba men vi stannade kvar en stund till innan vi åkte in till birsta för att leta en kudde åt Olle och faktiskt verka han ha hittat en som är bra!
Passade även på att småhandla lite grann, blev film och lite chips på kvällen. Vi såg cowboys and aliens men som vanligt så somnade jag mitt i filmen och sov till slutet av den!

Idag har jagoch Elias varit på stan med Matilda och Love, jag gick på polarn och råkade hitta ett par jätte fina byxor till Elias!
På eftermiddagen tog jag en promenad till jobbet igen och mötte upp Jane så tog vi en promenad hem tillsammans, skönt och röra på fläsket :)

Nu ikväll har jag varit på tonhallen med Matilda och Janne. Vi var och tittade på norrdans, dom var så himla duktiga på att dansa att man knappt tro sina ögon.
Det var även första gången jag lämnade lilla killen hemma med pappan och saknaden var stor fast jag endast var borta 2 timmar, kommer nog aldrig kunna lämna bort honom en hel dag :P


Fast dom jag köpte är vita och inte rosa :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback