Söndag

Så var helgen slut igen, dom går alldeles för fort och vi hinner inte umgås bara vi utan när det väl är helg eller att Olle är ledig ska vi åka iväg och hälsa på allt från vänner, mormor,morfar, farmor,farfar, faster och kusin.

Igår var vi iallafall och handlade hem en helt ny säng plus stomme, min underbara svärfar hjälpte oss med bort körningen av den gamla till fyndlagret och hem med den nya.
Senare på kvällen åkte vi till klingsta för middag och bara för att umgås med alla :)

Idag blev det träning för oss alla tre eller Elias fick sitta brevid och titta på medans jag brände några kalorier och han klarar av 40 min sedan är han less och vill hem men det duger bra åt mig.
Var och hälsade på Kattis med familj, Jessica var där med båda barnen. Vi blev bjudna på gofika och en massa kaffe, vi hade det riktigt trevligt :)

Nu ska vi kolla på harry potter innan det blir sängen och sova som två gudar


Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Tassar förbi o tipsar om en nystartat tävling hos mig i samarbete med en toppeninredningsbutik!



http://uj76.blogspot.com/2012/02/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_23.html



I vinstpotten ligger det ett presentkort värt hela 400 riksdaler! :)

2012-02-23 @ 21:40:25
URL: http://uj76.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback