Shopping

Äntligen är det helg och den har vi längtat efter så mycket jag och Elias för pappa Olle är ledig hela helgen och ska bara umgås med oss och gänget i klingsta :) Möjligtvis att vi åker upp till mina föräldrar en snabb sväng i helgen.
Gänget från Dalarna är här och Helena från Australien är hemma på besök mycket trevligt att träffas och sedan är det första gången hon träffar Elias.

Förra lördagen var jag på barnkalas hos Johanna för att fira Love som fyllde hela 1 år i måndags, massor av barn och det var riktigt trevligt tycker jag :)
Sedan på söndagen vart det kalas nr 2 för Love fast med släktingar och jag inte förstå att det är 1 år sedan Matilda kom hem med lilla Love som var så liten och så himla söt, idag är han lite större och ännu sötare :)

Min plutt han växer han med, hela 6 månader har han gått och blivit. Det märks dag för dag hur han upptäcker nya saker och utvecklar sig.
Snart kan han sitta helt själv för det går längre och längre mellan gångerna han tippar omkull, så spännande tycker jag :) Inga tänder har det kommit ännu eller det finns en vit liten prick där inne i nedre tandraden men den verkar vara lite envis att spricka fram, jag var ca 14 månader när jag fick min första tand så det kan ju ta ett tag.

Nu kommer älsklingen hem så nu ska vi göra oss klara för att åka till klingsta och äta middag :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback