Förkyld

Nu har lilleman blivit förkyld igen men denna gång med en hosta som är värre än värst, natten till onsdag så hostade han hela natten och fick knappt sova, så jag fick sitta och halv sova med honom i knä i soffan men inte ens det hjälpte. Så igår ringde jag bvc och hon bokade in oss till en läkare senare under dagen, lungorna lät rena och fina men fick ändå bricanyl utskrivet som jag kunde ge honom innan sänggående, så han fick det igår kväll och han har faktiskt sovit hela natten men sovit oroligt men ingen hosta alls så skönt för honom att slippa hosta så man kräks!
Troligtvis hade han feber inatt men ville inte väcka honom för att ta tempen så han fick sova, imorse var han inge varm alls.

Efter besöket på vårdcentralen åkte jag och Elias till jobbet och umgicks med Jane som jobbade dagen, vi åt kladdkaka och hade det riktigt trevligt.
Stannade kvar på jobbet tills hon slutade så kunde jag ändå skjutsa hem henne.
Vi släppte av henne hemma sedan åkte vi en snabb sväng ut på birsta för göra ett snabbt ärende och en sväng ut till Carro!

Det hände så mycket igår att jag totalt glömde bort att äta middag men huvudsaken att Elias fick i sig mat :)
Jag klarar mig alltid

Idag blir det eventuellt en promenad med Jane på eftermiddagen och jag hoppas att det inte snöar allt för mycket då.

Lägger upp lite bilder från målning på kulturmagasinet











Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback