Alla hjärtans dag

Måste börja och säga vilken helt underbar dag vi har haft :)

Imorse gjorde vi oss färdiga för en sväng ner på kulturmagasinet med Jessica,Max, Matilda och Love för dom små barnen skulle få måla med "ätbar" färg eller det visade sig vara olika purer,fil med smak och utan, sylt m.m men vart förvånad att dom hade stuvad spenat i en skål och alla barn under 1 år ska inte äta spenat. Sedan trodde jag att dom skulle få kladda på ett papper och ta med sig hem men dom fick kladda på vaxduken på bordet!
Sedan tog vi en fika och macka innan vi delade på oss och åkte hem eller jag och Matilda tog en sväng på bokia och intersport.

Idag hade älsklingen halv dag vilket var helt underbart, bara vi tre fick mysa tillsammans nu på kvällen! Vi har iaf bestämt oss för att köpa en ny säng för pengarna vi sålde skotern för och till helgen ska åka ut och köpa den :) Plus att snälla svärfar ska hjälpa oss att få bort den gamla!

I alla hjärtans dag present fick jag den nya body butter, shower och läppbalsam och jag är så lycklig :)
Mina två älsklingar är det bästa som finns <3

Lilla älsklingen har åkt på en förkylning igen och har fått en sådan besvärlig hosta att han kräks när han väl hostar, uscha vill att den bara försvinner


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback