Ny design

Äntligen har jag fått en ny design på min blogg, det är min underbara sambo som har fixat och donat med min blogg tills jag blev nöjd men inns vissa saker som jag ska fixa själv inom kort.

Våran älskling Elias bara växer och växer för varje dag som går, han följer nu oss med blicken om vi lämnar rummet, varje morgon ligger han i våran säng och tok ler åt oss, den kärleken man då känner är helt overklig man blir alldeles varm i kroppen!
Elias är nu 7 veckor och jag måste säga vad tiden har gått fort sedan han kom, kändes som om det var för 2 veckor kanske sedan han kom.
Igår passade han även på att gå upp en storlek i kläder så nu har han strl 56 i bodys och tröjor, byxor kan han fortfarande ha i strl 50 men kanske inte dröjer allt för länge kan han ha 56 i byxor med.

Just nu sitter jag och kollar på tv medans Elias har somnat i sin babysitter, vi väntar på att pappa Olle ska komma hem från träningen så vi kan äta lunch och sedan åka ut på birsta och inhandla några fler långärmade bodys åt Elias.

Ha en fortsatt trevlig söndag 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback