Höst

Nu måste man väl ändå kunna säga att hösten har anlänt hit till oss med, konstigt nog så längtar jag efter både hösten och vintern men det beror nog på att våran lilla älskling finns med oss!
Tycker det är så mysigt att få klä på Elias i varma mysiga kläder och sedan gå ut på en uppfriskande promenad med promenaden.
Vintern längtar jag till eftersom vi har köpt oss en skoter så den kommer nog att gå fort för oss men Elias får nog vänta med att åka skoter ett tag.

Igår var vi upp till mamma och pappa och åt pannkaka eller Olle hade med sig sin egna matlåda med kyckling och ris som alla hans måltider består av, det går cirka 1 kg kyckling om dagen för honom!
Elias sov mestadels av tiden vi var där uppe hos mina föräldrar men dom få stunder han vaknade var han super glad :)

Idag blir det att åka och säga hejdå till svärföräldrarna för ikväll åker dom mot arlanda för en vecka i Grekland, fy vad fuskigt skulle också vilja åka iväg på lite semester men får vänta tills Elias är något år innan vi åker iväg med honom.
Så nu ska vi bo i klingsta med Matilda och Love i en hel vecka, fy vad mysigt vi ska ha det :)

Nu ska jag hänga lite tvätt innan vi ska åka iväg


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback