Birsta

Dagar går så fort ibland att jag inte hinner med allt jag planerat att göra men kommer att vara ledig i ca 1 år så jag kommer nog hinna med allt till slut ändå.

Det är helt sjukt vad man kan se hur ett spädbarn utvecklas mer och mer efter varje dag som går, för ca 1 vecka sedan log Elias åt oss för första gången och mitt hjärta smälte av kärlek. Varje morgon när han slår upp sina två små ögon så ser man ett stort leende på hans små läppar och det kan jag leva på hela dagen!
Behöver bara tänka på honom och hans leende så blir jag alldelse varm i kroppen.

Igår var vi ut på birsta en sväng för att titta om vi kunde hitta några klistermärken som vi kan sätta ovanför hans skötbord men tyvärr var det mesta slut så jag beställer nog från internet istället, vi parkerade bilen uppe vid bauhaus och gick sedan ner till birsta city för att ta en fika och jag är helt såld på chokladmuffins nu efter vi fick Elias så jag skulle kunna äta minst 4 st om dagen men då rullar jag nog fram lagomt till jul :)
Efter birsta åkte vi hem en snabb sväng för att sedan hämta Matilda och Love vid tåget och det var så underbart att få träffa dom igen.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund för min älskade son har inte varit den snällaste inatt så jag känner mig rätt så mörbultad i hjärnan.




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback