1 månad <3

Idag blir våran älskling 1 månad gammal och det känns fortfarande helt overkligt att det var så pass länge sedan han kom till oss. Vi kan se hur han utvecklas mer och mer för varje dag som går, bara för några dagar sedan så kom första riktiga leendet och mitt hjärta bara smälte när jag såg Elias underbara leende! 
Har fått till lite rutiner runt hans nattning och numera så kan han somna själv i sin säng och sover ca 3 timmar innan det är dags för mat men snart kanske han kommer sova längre perioder.
Var hos bvc i måndags och då vägde han 4280 g och 55 lång så man kan säga att han växer så det knakar, våran duktiga kille!

Igår tog vi oss en promenad ner till stan för att äta lite lunch tillsammans och vi valde att testa den nya cafe ågläntan men tyvärr var det ett stort skämt eller maten var super god men dyrt och väldigt lite mat. Olle beställde rostbiff och potatissallads macka och då fick han en liten skål med potatissallad, 3 skivor rostbiff och 2 små skivor bröd för 80 kr. 
Passade på och shoppade lite innan vi gick upp till tant anci och fröken sara för att ta en fika innan promenaden hem men där blev vi kvar ett tag eftersom det kom ett litet åskoväder med regnskurar och det är ju inte allt för härligt väder att gå i. Vi hade ju regnjackor men ändå så blir man ju lite blöt, Elias var ju iaf bra skyddad i vagnen och sov hela vägen hem!

Nu ska jag göra mig klar för natten, min älskade son kommer väl att vakna vid två tiden och vilja ha lite mat =)

Sköt om er där ute

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback