Utflykt

Äntligen är det kväll och snart får man krypa ner i sängen, tyvärr så har jag gått och blivit förkyld igen men denna gång halsont och nästäppa.
Hoppas bara att mina älsklings pojkar håller sig friska främst den minsta av dom, Elias är lite mer snorig,hostar och är allmänt mammig.

Idag följde jag och Elias med mamma/mormor ner till gnarp för att köpa lite tyg som mamma ska ha i vardagsrummet hemma och sedan åkte vi och åt lunchbuffé någonstans i gnarp men vart kommer jag inte ihåg :P Var faktiskt en mycket trevlig utflykt och skönt att komma bort från lilla staden en sväng.

Nu ska jag dricka upp mitt hemmagjorda antiförkylningste och sedan krypa ner i sängen

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ida

Men varu i mina hem trakter :P haha ! Jag ska ju dit nästa helg ni får göra en turdå oxå :P Hoppas att förkylnigen försvinner, drick färsk ingefära, hett vatten och honung så ska du se att du blir piggelin vännen :) Kram

2011-10-14 @ 07:20:43
Postat av: Marre

Ja visst var jag det Ida mamma skulle ha något speciellt tyg från tygaffären där inne i bygden :) Ja det hoppas jag med, ja den dricker jag hur mycket som helst av :)

Kram

2011-10-14 @ 22:21:24
Postat av: Ida

Lite coolt att hon skulle ha tyg just från gnarp, när de finns ett x antal i stan/birsta :) Härligt att du dricker de då blir du snart pigg. Hälsa mamma din :) Kram

2011-10-15 @ 08:04:33

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback