Underbara du

Skulle kunna sitta och titta på Elias hela dagarna utan att behöva göra något annat. Varje kväll när vi har lagt honom för natten längtar jag lite extra tills morgonen kommer för han är så himla glad på morgonen, han ler och ler hela tiden vi ligger och myser i våran säng.
Spelar ingen roll hur trött jag än är på dagarna/nätterna så behöver jag titta på min underbara son så blir jag fylld med ny energi!

Igår var vi till min bror och hans familj en sväng på kvällen för att hälsa på och så ville Kevin passa på och sälja lite jultidningar till oss, hittade lite saker som blir perfekta som julklappar :) Man måste ju börja tänka lite smått på sånt med fast man helst inte vill.
Fick även låna deras bärsele och pröva om den är bättre än den jag köpte av Matilda för jag får så ont i ryggen/axlarna av den gamla!

Idag blir det inte så mycket men skulle helst vilja ha varit ute hela dagen och bara njutit av det underbara höstvädret. Så fort Elias vaknar kanske vi åker till klingsta en sväng får se hur mycket klockan blir för just nu har han sovit i 3½ timme :)

Nu ska jag hänga tvätt och sedan njuta av en god kopp kaffe


Kommentarer
Postat av: Linda

tack så mkt:))

2011-10-09 @ 21:46:35
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback