Nyöppning

Igår morse ringde klockan 06.30 då var det bara att kliva upp och göra sig färdig för att åka till nyöppningspremiären på dollar store här i sundsvall. Jag kom dit vid halv åtta, tjugo i åtta och redan då var det kö fram till dörrarna, gjorde ordning bärselen och stoppade ner Elias i den och gick och ställde mig i kön och trott eller ej men jag lyckades dit Carro med till klockan åtta.
Jag är super glad och nöjd att jag åkte dit till den tiden för sedan när jag åkte förbi var det SÅ mycket bilar och dom stod överallt!
Jag hittade massor av alfons åberg kläder så jag köpte några plagg och sedan hittade man ju massor av annat skoj som man kanske egentligen inte är behov av men är kul att ha.

Åkte sedan hem en sväng och väntade på att Matilda och Love skulle komma för då blev nästa tripp till ikea och där handlade man ju lite till men denna gång bara nödvändiga saker. Jessica och Max kom ut med till ikea vi passade på att äta lunch på ikea och det var första gången för mig men jag kunde inte bestämma mig men blev klassikern köttbullar och mos :)
Ska dit med mamma nu snart också men då blir det nog inge köpa eller jag kanske inte ska säga så för med mig vet man aldrig :P


Nu ska jagta och göra mig klar för snart kommer nog mamma, ha en bra dag :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback