Lovely

Vilken envis förkylning jag har fått eller den är lite bättre förutom hesheten, en aning snorig och hosta.
Imorse kunde jag knappt prata när Elias vaknade och ville ha mat men kanske är lika bra det ibland :P

Klev upp klockan sju imorse och gav Elias eller försökte iaf, han strejkar för tillfället så fick ta till pumpen så han fick mat iaf men har pratat med bvc och fått lite råd hur jag ska göra och får bara hoppas på det bästa att han ger upp snart!
Finns en gammalt tips om man vill att mjölken ska rinna till är att dricka en lättöl kanske man ska göra det imorgon så man får ännu mera mjölk :)

Åkte till Jessica super tidigt imorse så hon inte ens dammsuga eller hänga tvätten innan jag kom, hon tycket att jag var för snabb :P
Vi tog en promenad till ica och köpte oss varsin handplockad sallad och gick hem och åt den medans barnen låg och sov ute i vagnarna.
Vi har utbytt massa tips med varandra och pratat om allt annat skoj :)

Nu sitter man här i soffan och trycker i sig lite pringles men det är det sista onytta jag kommer äta på ett tag ska försök dra ner på alla gosaker man sitter och äter hela dagarna långa!

Snart får man sova, gud vad skönt säger jag bara :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback