Hemma

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen och denna gång beror det på att jag inte har bott hemma på 1 vecka utan det tillfälliga hemmet har varit i klingsta då mina svärföräldrar har varit i grekland.
Jag och Elias sov där hela veckan med Matilda och Love eftersom det är så mycket med hundarna och promenader med dom men allt gick som smort, Olle sov där lite då och då men dom dagarna han inte sov där så var det extremt ensamt i sängen!

Elias han växer och växer, nu ler han hela tiden man pratar med en rolig röst men han måste också vara på bra humör annars är han bara grinig och surläppen åker fram, ska försöka fota honom när han har läppen framme så ni ska få se.
Idag är vi även med i tidningen så nu är det gjort och måste väl säga att kortet blev bra trots min viktuppgång som syns i ansiktet :P

Igår började jag och Olle att se första första avsnittet av vänner och så nu ska vi fortsätta på säsong 1 :)






Kommentarer
Postat av: Ida

Jättefin bild på er :) Hoppas att du mår bra och att Elias växer :) Ha de bra. Kram

2011-10-01 @ 21:17:56
Postat av: Helena

Så fina!

2011-10-10 @ 08:41:03
URL: http://napok.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback