Helg

Imorse vaknade våran älskade son klockan halv fem och var hungrig men som vanligt så skulle det bråkas ett tag först innan han väl började äta riktigt.
Bvc sa att det var bara försöka mata på hela tiden och fick massor av tips av svärmor idag som jag har testat och till viss del har dom fungerat men nu ikväll försökte han inte ens att äta utan bara skrek så till slut fick jag upp och gå medans jag ammade honom!
Jag är lika envis som honom så detta ska inte sätta stopp för ammning, jag ger mig inte i första taget fast man till och från blir less och stressad.

Idag har vi bara varit hemma och måste säga att det var så otroligt skönt att ha Olle hemma för annars är dagarna så himla långa om man inte har något inplanerat.
Nu på kvällskvisten tog vi en promenad ner på ica och sedan hem och lagade super god mat, sedan slängde vi oss ner i soffan för att se på jurassic park 3 men kommer nog inte orka se klart på den utan tror jag kryper ner och hoppas på att vi får sova lite längre imorgon.

Godnatt gott folk




Elias och Max


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback