Förkyld

Då var det min tur att bli förkyld eller den är väldigt konstig för jag har endast muskelvärk och feber lite då och då under dagarna, inge ont halsen eller snuvig men man ska väl inte klaga på de eller dom 2 senaste nätterna har varit väldigt jobbig fryser när jag somnar och när jag vaknar är jag varm som en kamin gick upp inatt och tog tempen och hade då 38,8 tog 2 alvedon och somnade om men vaknade 1 timme senare att jag var sjöblöt av svett och det är en sådan obehaglig känsla!
Jag är ändå glad att lille Elias inte har fått något men det sägs ju även att bröstmjölken innehåller ett storts vaccin så att småa barn inte ska kunna bli sjuk när dom ammas.

Följde med Olle på en kort promenad igår för att jag skulle få lite ny frisk luft i hjärnan, blir ju lätt att man gosar ner sig i soffan och myser hela dagarna men när vi väl var hemma så kände jag mig mycket friskare ett tag så nu hoppas jag att denna konstiga förkylning ger med sig snart!

Idag ska vi åka upp till mina föräldrar för att hälsa på en sväng, så länge sedan dom såg Elias och man märker verkligen hur han växer dag till dag nu.
Hoppas på att mamma lagar någon god middag till mig för Olle ska äta sin eviga kyckling och potatis :)

Nu ska jag göra ett försök till att plocka ur diskmaskinen innan älsklingen kommer hem från träning, den lilla älsklingen ligger i vagnen ute på balkongen och sover en stund!

Ha en fortsatt trevlig dag



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback