Förkyld igen

Har gått och blivit förkyld igen och denna gång vart det en riktigt förkylning med allt vad den brukar innebära, var ner på apoteket och inhandlade halstabletter, näsdukar och näspray så jag borde klara mig men näsdukarna är snart slut och då är det ett 10-pack
Tyvärr så verkar Elias ändå fått en släng av min förkylning med för imorse var han toktäppt och jätte snorig men tack vare nässugen så vart det bättre för hans andning men sugen är inte heller så populär men vad gör man när man vill det bästa för dom utan att dom förstår varför man gör som man gör!

Idag blev en heldag hemma för oss två, pappa Olle har jobbat och ännu är det ovant att han inte är hemma på dagarna men är otroligt glad för hans del att han äntligen fick en fast anställning :)
Eller vi tog faktiskt en tripp till ica maxi för att handla småsaker till middagen och jag säger då det, shit vad folk tur att man kan använda shopen så det går fortare.

Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon blir det en hel/halv dag hemma hos mina föräldrar, Olle ska hjälpa pappa med däckbyte!

Godnatt


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback