Birsta

Idag har jag varit på birsta med Kattis och Elfon, kunde inte hålla mig från att handla mera kläder åt Elias fast jag har HUR mycket som helst.
Efter birsta så följde jag med Kattis hem på en kopp kaffe och som vanligt glömmer man bort tiden för man har trevligt och så himla mycket att prata om, ibland skulle jag behöva åka dit jätte tidigt någon morgon och åka hem jätte sent så kanske vi båda har lyckats prata av oss lite :)

När det gäller klädköp till Elias så älskar jag att köpa nya kläder åt honom och ärligt talat så köper jag hellre massor av saker till honom än till mig själv. Sedan jag fick barn så tycker jag att kläder åt mig själv är bara bläää, har ingen känsla alls för att klä upp mig och helst av allt vill jag bara bo i mjukiskläder!
Det kan nog beror på att man gick upp en hel del under graviditeten som hänger sig kvar och lär ju göra det ett tag till får satsa på beach 2013-14 :)

Nu ska jag koncentrera mig på desperata hemmafruar och ge min son sista kvällsmålet innan sovdags!

Godnatt på er!



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback