Besök

Oj vilken natt säger jag bara, både Elias och Olle sov små grisar och jag låg och hade så ont i mina bihålor och inte hjälpte det med nässpray heller men till slut lyckades jag somna och då var väl klockan ett på natten och sedan vaknade Elias vid halv fem och ville ha mat sedan somnade han om men jag kunde inte för smärtan i bihålorna så inatt hoppas jag på att få sova lite bättre!

Idag var alla tanter till Elias här och hälsade på, det vill säga Carro, Kattis utan Elfon och Jessica med båda barnen så det var fullt hus här hemma men måste säga att det var mycket trevligt att vi alla kunde träffas samtidigt för det måste ha varit evigheter sedan sist.
Man kan ju bara hoppas att det händer fler gånger :)

Jag och Elias åkte sedan ner på stan för att hyra en parkeringsplats åt Olle så han slipper ha bilen ute i vinter och betala 80 kr per dag. Sedan träffade vi upp pappa Olle och gick upp till hm för att byta ut mina trasiga pyjamasbyxor jag köpte igår!

Nu ikväll har vi haft besök av sötaste Love och svärfar medans Matilda och svärmor var på bio, han är så otorligt söt den där ungen :)

Nu ska jag kolla på tv och mysa med älsklingen, den minsta av dom sover som en gris i sin säng :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback