Nummer 2

Nu var det länge sedan man skrev och det har faktiskt hänt en hel del men tycker att jag inte har haft någon tid att sitta och skriva i bloggen, de dagar jag har haft tid har jag inte ens haft det i mina tankar att skriva :)

I lördags var det dop för våran älskade son och måste säga att det gick hur bra som helst, Elias var så himla snäll genom hela dopet.
Vi hade Johanna som sjöng "välkommen till jorden" och det var så himla fint, tack ännu en gång för att du sjöng för Elias på hans dop :)

På kvällen var vi ut och åt på 1891 sammanlagt blev vi 18 personer med barn (hela min och Olles släkt) Efteråt så åkte vi alla hem till Pia och Janne där det bjöds på kaffe, ost med kex och massor av snacks :) 
 
Tack alla ni som kom och gjorde Elias dopdag till ett mycket fint minne <3

Nu har även våran lilla kille börjat med strl 2 på sina blöjor men dom är lite för stor men snart så kanske han får en midja som håller kvar både blöjan och byxorna :)
I klädesväg ligger han mellan 56 och 62 beror på vad det är för storts kläder, till veckan som kommer ska jag nog åka och väga honom för att se om han har gått upp något men det tror jag för det har blivit lite mer veck på benen :)

Nu ska jag passa på och städa medans lillen sover en sväng

Ha en fortsatt bra dag


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback