....

Hittar ingen passande rubrik men fungerar lika bra med punkter med!

Första snön har fallit och det var helt underbart att vakna upp i söndagsmorse och se hur vackert vit det var överallt men nu ikväll har allt regnat bort så nu får man hoppas att det kommer mer snart som gärna ligger kvar på marken.

Jag hann inte helt pynta klart till första advent men igår vart jag helt färdig och har julstädat halva lägenheten och jag hoppas att andra halvan hinner bli klar innan torsdag :P
Det var även Elias första advent och såklart hans första snö men han nog för lte ännu för att förstå vad som är mysigt med vitt på marken.

Idag har Matilda och Love varit här hela dagen, helt underbart att ha lite sällskap i mellan åt, jag drog med henne på en 2 timmars lång promenad och det var hur skönt som helst när man kommit hem men mina fogar tycker dock inte som mig, har fått ont nu ikväll och kommer säkert ha mer ont i morgon bitti men men så är det ibland!

Imorgon ska jag, Matilda och Jessica åka och väga våra små skitar, jag hoppas att Elias har gått upp en hel del sedan sist vi var där och fick veta att han vägde för lite!
Sedan blir det nog en promenad om jag inte har allt för ont vill säga.

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att få sova länge imorgon

Hejdå

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback