8 underbara år

Äntligen kväll säger jag men den har ändå varit lugn!

För lite mer än åtta år sedan så träffade jag Olle för första gången på väg till fest och det ena lede till det andra och här sitter jag idag och är tillsammans med världens bästa karl och vi har fått vårat älsklingsbarn för snart 4 månader, jag älskar bara mitt liv.

Älskar dig Olle, du är min för alltid <3

Idag har jag varit på birsta med pappa och Elias vi handlade lite julpynt hem till dom och jag passade på att handla kattmat.
En mycket trevlig dag måste jag säga och sedan lämnade pappa av mig hemma, efter ca 1 timme åkte vi hem till pappa och åt middag med honom.

Nu har Olle kommit hem från jobbet och nu blir tvmys innan sängen kallar på oss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback