3 månader

Idag blir våran lilla älskling 3 månader och jag tycker tiden hit har gått otroligt fort ändå och det har varit och är helt underbart att vara mamma åt Elias.

Han har nu börjat "pratat" en hel del och enligt honom själv så älskar han att sitta upp eller stå i våra knän. 
Var och tog 3 månaders sprutorna igår och då fick vi veta att han väger för lite och bör ha extra ersättning så vi har kommit överns jag och Olle att han ska börja med 200 ml sammanlagt per dag och sedan åka och kontroll väga honom om ca 1 månad, då hoppas jag att han har gått upp och ligger åter igen på sin normal vikt kurva.

Imorse fick jag sovmorgon enda till klockan 9.30 fast då hade han vaknat 05.30 och åt lite mat innan han somnade om igen, känner mig riktigt utvilad idag och det var länge sedan man gjorde det :)

Nu ska vi se på x-men first class och sedan krypa ner och sova förhoppningsvis får vi kanske lika lång sovmorgon imorgon med :)

Godnatt



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback