Torsdg

Godmorgon mina läsare!

Snart är det min tur att få åka hem och sova medans ni andra måste upp och jobba trots ni helst av allt skulle vilja snooza ett tag till.
Denna natt har varit helt ok, fick en tröttetsdip vid ett halv två men efter att ha ruskat på huvudet ett par gånger och startat ett avsnitt av min favoritserie brothers&sisters så blev hjärnan åter pigg igen.

Trötthet har många faktorer hos mig nu, dels för bebis tar det järn den ska ha och då blir det typ inget kvar till stackars mig men har börjat äta starkare järntabletter men än märker jag dock ingen skillnad på tröttheten.
Kan sova upp emot 11 timmar per dygn om jag inte jobbar och är fortfarande trött när jag vaknar eller efter en timmes vakenhet skulle jag kunna somna om minst 2 timmar till.
Lägenheten börjar bli halvklar iaf tror att det är endast 2 kartonger kvar med porslin som ej fått någon plats ännu men det löser sig och det tar på mina krafter.
Olle pysslar med sånt i lägenheten som jag antingen inte förstår eller får hålla på med :)

Min vårdtagare har bytt boende och det bästa av allt är att det finns en TOALETT på rummet, jag kan uträtta alla mina 100 besök per arbetspass utan behöva avlösning.

Nu ska jag kolla lite på vänner innan det är dags att fixa med morgonbestyren.

Ha en bra dag

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback