Tisdag

Hallå!

För tillfället så sitter man på jobbet och försöker vara lika tyst som en mus kan vara ibland, jag skulle behöva göra besök på toaletten för 20:onde gången sedan passet började kl 21 igår och värre säger folk att kommer bli men allt detta besvär är värt allt för den lille där inne som verka vara på ett riktigt stort disco.

Än så länge har natten gått utmärkt ingen trötthetsdip ännu men det är ju 4 timmar kvar och man vet ju aldrig vad som kan hände under den tiden, ska iaf se någon film men kan inte bestämma mig vilken.
Är hungrig så man ska väl ta en smörgås innan halsbrännan tar över och sedan lite illamående på det!

I helgen när vi var upp till mina föräldrar så hade min kära mamma inhandlat ett barntäcke och kudde åt oss, tack så hemskt mycket mamma <3
Fick även en kasse med gardiner och påslakan som vi barn haft när vi var små, hittade mina favoritgardiner men dom är dock rosa så jag hoppas att det blir en tjej :)


Love och Matilda nu får ni ta och komma hem till oss, saknar snart ihjäl mig efter er <3 Love, du två presenter från morbror och "moster" som väntar på dig här hemma.


Ha en fortsatt trevlig dag alla där ute medans jag tar igen den förlorade sömnen från nattens arbetspass
Byebye


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback