Soligt värre

Vilket underbart väder det är ute idag, självklart har jag lyckats boka tvättstugan idag men den är klar om en halv timme ungefär sedan ska vi åka ut till klingsta så fort Olle kommer hem från gymet och slängt i sig lite lunch.
Vi ska faktiskt bjuda ensamma svärfar på middag, det blir lax, pressad potatis och romsås :) En av mina favoriträtter som finns.

Igår var vi uppe till mina föräldrar och grillade, mamma gjorde en jätte god kall potatissallad som jag måste ha recpet på och bjuda på någon gång här under sommaren.
Pappa bjöd Olle på whiskey som han aldrig druckit förut men dom slank ner efter några rysningar efter varje klunk.
Själv drack man fruktsoda och skrattade åt Olle som blev en aning påverkad men min pappa tyckte det nog var kul att någon drack med han och många gånger han frågat Olle om han vill ha någe sprit så har han tackat nej!

Nu får katterna äntligen gå ut på balkongen i sommar/höst för det hänger ett mega stort och dyrt nät där ute, vi tyckte så synd om dem att flytta från en lägenhet med en liten balkong där dom fick vara ute och till en annan med större balkong som dom inte skulle få gå ut på.

Nu ska jag börja göra ordning lunchen så vi kommer iväg någon gång, less att sitta inne nu!

70 dagar kvar <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback