Shit pommes

Godmorgon eller vad ska man säga?

Nu är det drygt 2 1/2 timme kvar på detta arbetspass och sedan får jag åka hem till min säng som jag har längtat efter exakt hela natten.
Klockan har gått så in i bombens sakta inatt att jag vet inte vad och nu känner jag hur trött jag börjar bli på ögonen, illamående är man trots att det slank ner 2 mackor det kommer nog sluta med att man får ta en åksjuketablett.

Igår när jag vaknat hade älsklingen börjat tillaga lunchen åt mig, vilken ängel han är!  Fast det har jag veta i många år nu <3
Efter lunchen åkte jag ut till Kattis en sväng för att dricka lite gott kaffe och prata massa tok, visade sig att Sandra var där och då fick man ju chansen att prata lite med henne om gamla tider från gymnasiet.
Dom där kaffe besöken måste bli oftare och kanske till och med längre :)

Shit pommes vad jag är trött hur ska detta sluta?

Lilla älskade vän där inne inatt har du varit på ett ytligare disco tro jag eller igår natt kanske bara var förfesten för herre min skapare vad du har hållit igång inatt men det är super mysigt varje gång du gör någon annorlunda rörelse mendans jag försöker lista ut vad det var del av din kropp <3

Nu ska jag försöka hitta på något att pyssla medans jag väntar på att klockan ska bli 06.00 så man får börja med lite sysslor.

Byebye

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback