Ny lägenhet!

Ojoj, nu var det evigheter sedan jag uppdaterade bloggen men det har hänt så himla mycket nu dom senaste veckorna och jag har inte haft möjlighet till att blogga.

Som sagt så har vi nu blivit granloholmsbor från skönsmonbor och det känns lite märkligt ännu men man vänjer sig sakta men säkert.
Alla grannarna är hur trevliga som helst och det är ju alltid ett stort plus :)
Säger bara det jag, hur jädrans mycket saker man kan ha tror jag aldrig packat upp så många kartonger och ändå syns det inte. Jag hade iaf 7 st svarta sopsäckar med bara MINA kläder och Olle hade endast 2 st påsar.

Idag står det spakling, målning och lägga upp gardiner på schemat, Olle kommer hem snart och då blir det lite lunch innan vi besöker färgaffären och gör av med lite pengar :)


Våra kissar har äntligen slappnat av i det nya hemmet eller sessan försvinner in under soffan om det blir något plötsligt ljud hon inte känner igen.
Simba hittade vi ovanpå hallmöbeln samma dag vi flyttat hit dom och så gör han endast om han känner sig otrygg!

Vi har faktiskt gjort vårat första babyinköp och det blev en helt ny spjälsäng från babyproffsen för endast 750 kr men den får stå kvar i kartongen ett tag till för vi ska ändå måla om i vårat sovrum.
Sedan är det ändå 89 dagar kvar typ 3 månader

Nu ska jag gå och kolla till våran lunch, ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback