Jobbhelg

Godmorgon!

Blää för vilket trist väder det är ute men då har man en anledning att stanna inne, skulle behöva starta en maskin med tvätt men vet inte om jag orkar.
Ska iaf upp på sjukhuset och skaffa mig en ny patientbricka så man har den färdig tills i juli ;)

I helgen har man haft äran att få jobba och det har faktiskt inte gjort mig allt för mycket med tanke på vad vi haft för väder ute och Olle har kunnat fixat med sina saker här hemma själv utan att jag bråkar på han.
Lyckades byta till mig ett dagpass igår istället för kväll och det är jag riktigt glad för att jag gjorde, det är skit jobbigt att kliva upp på morgonen men när klockan väl slå fyra och man få åka hem och ha hela kvällen fri det är så underbart.

Bjöd in oss till svärföräldrarna på middag igår för jag orkade inte laga någon mat och sedan hade jag ingen aning vad jag ska laga heller.
Vi fick varm spenat,pesto och fetaost sallad med kyckling!

Nu ska jag kolla klart på våra bästa år :)

Ha det bäst alla läsare


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback