Äntligen helg

Jippi äntligen helg och för min del ska den spenderas på jobbet men det ska ändå vara lite halv taskigt väder enligt dagens prognos.
Plus att jag inte har många arbetspass kvar innan jag tar ut min graviditetspenning så man får njuta av att jobba dem dagar jag inte har så ont.

Igår var ut till klingsta och släppte ut hundarna eller jag fick ett ryck och ville gå lite i skogen men jag kanske inte skulle ha gjort det för oj vad ont jag hade medans vi gick och igår kväll.
Ville ha lite lixom röra på fläsket lite :)

Gjorde äppelpaj till kvällsfika igår men den vart inge god så jag var sur hela kvällen på den där dumma pajen, äpplerna blev hårda fast dem varit inne i ugnen nästan 30 min.
Passade på att handla lite av glassbilen igår och vi köpte sista paketet med turkisk peppar, älskar laktris jag :)

Nu ska jag göra ordning lite lunch tills Olle kommer hem från träningen

Sköt om er
byebye


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback