Våran älskade vilding

Godmorgon!

Idag händer det inte allt för mycket här hemma, ska iväg och jobba kl fyra till nio men helst av allt hade jag velat varit hemma och tagit det lugnt.
För tillfället håller jag på och lagar lite lunch tills tills Olle kommer hem från träningen och om jag har tur kanske vi kan åka på birsta en sväng!

ÄNTLIGEN!!!! För ni som inte redan vet så ska jag och Olle få en liten vilding i slutet av juli och det känns super konstigt men ändå super härligt.
Tycker tiden går så himla sakta men nu efter ultraljudet så hoppas jag att det går fortare för nu kan man kan titta på den där bilden hela dagarna och veta att det faktiskt är någon där inne :)
Just nu är jag i vecka 18+4 (19)
Längtar så efter dig <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback