Utflykt

Gokväll!

Vaknade som vanligt av att jag blev panik kissnödig och fick småspringa till toan, ojoj tänkt att det är så kul där inne att sparka på min blåsa hela tiden =)

Förkylningen började faktiskt ge med sig eller det är hostan som är mest jobbig för tillfället och jag vill inte ta hosmedicin i onödan.
Älsklingen har gjort hans förkylningsdryck åt mig nu och det är nog den som har hjälpt mig att bli bra.

Idag har det varit ett riktigt härligt vårväder, vi åkte ut till klingsta på eftermiddagen och bjöd in oss där på middag vilket vi alltid får =) 
Såg även på vädret att det skulle hålla i sig hela veckan och kunde bli upp mot 10 plus på tisdag men tyvärr så jobbar jag då för nu tänker jag inte vara hemma någe mer.
Både för ekonomins skulle och min rastlöshet som jag har byggt upp under veckans gång

Nu ska jag kolla klart på "flickan som lekte med elden" och smaska i mig lite popcorn innan det är dags för sängen.

Godnatt  

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback