Tiden

Godmorgon!

Här sitter jag och försöker hålla mina ögon öppna, faktiskt har det gått över förväntan eftersom jag endast fått 40 min sömn på kvällen igår innan passet började.
Min energi dryck står på bordet fortfarande oöpnnad och hoppas på att det så ska förbli tills jag avslutar mitt pass 07.15

Vi har börjat städa och ordnat i förrådet för att underlätta allt vid flytten till den nya lägenheten som vi hoppas få tillträde till innan den 29 april. Har fått bära ner några av dem packade kartongerna upp för våra älskade kissemissar gillar att ligga på dem och snart går dem sönder och det kanske inte är allt för bra.
Svärfar kom med släpvagnen så vi kunde slänga allt skräp på den som skulle till tippen men det visade sig att det var typ inget och under de senaste 2 1/2 åren har man inte ens kommit in i förrådet utan att måsta klättra över allt skit men det var nog bara oordning där.

Idag fyller en av världens sötaste pojke hela 1 år och tänker man tillbaka så har tiden gått så fort tyckte det bara var för någon månad sedan som jag var uppe på prematuren och hälsade på lilleman och nyblivne mamman som drabbats av nässelutslag under fötterna.
Fick vara med på hans första bad och vara fotograf under tiden där uppe, han har blivit så stor!
Grattis Elfon på din stora dag hoppas du får massor av presenter och kärlek <3

Ibland är du så vild där inne att jag funderar vad det ska bli av dig när du blir stor, gör kullerbyttor hela tiden, sparkar och fäktar. När du väl är igång så får man inte en lugn stund men det är helt fantastiskt att känna dig flera gånger per dygn!
Vi längtar så efter dig <3

Nu ska jag kolla på reprisen av off the map som jag råkade somna till förra veckan :P


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback