Söndag

Så var nästan denna helg slut och imorgon kväll börjar man jobba natt, det är väl inget jag ser framemot men gör det för att det är bra pengar.
Har faktiskt lyckats byta bort mina 2 nätter mot en helg istället och det gör mig inget :)

I fredags var vi upp till min föräldrar och åt våfflor på själva våffeldagen, så himla gott men synd att man bara blir mätt för stunden men åt lite frukt sedan på kvällen.
Igår var vi ut på birsta med Matilda och Love, fy tusan vad folk det var där ute men det var ju faktiskt lönehelg så det är ju inte konstigt.
På kvällen var vi i klingsta och åt middag, Janne hade gjort en super god paj och mätt vart jag på den som tusan :P
Vart lite godis och körslaget där med, massa mys med Love såklart :)

Idag ska jag göra ett nytt försök på birsta för att inhandla en present till Elfons 1 årsdag :) Lill grabben har blivit stor grabben

I fredags så somnade du in efter att ha fått beskedet lungcancer som sedan spridits sig i kroppen, det kommer bli tomt utan dig på gryttjen och alltid kommer jag tänka på att du tyckte jag körde fort efter gryttjevägen.
Du är och kommer förbli saknad av många Leif

Nu ska jag ta fram kyckling till middag och klä på mig



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback