Solig dag

Hej!

Vilken härlig dag det är utanför våra fönster idag men tyvärr så kommer jag inte ut idag pga min envisa förkylning och sen har jag inte orken heller att klä på mig för att gå ut och andas in lite friskluft så kanske man blir frisk någon gång.
Skulle ha jobbat i helgen men kände att jag inte var pigg nog för att jobba så jag har intagit soffläge hela helgen, vilket jag börjar bli less på snart vill hitta på något gör av med lite energi men får vänta.

Fick för ett tag sedan besök av svärföräldrarna som kom förbi på en snabbfika och det är ju alltid lika trevligt att få besök.
Sedan har jag fått beställa min present idag av mamma och pappa men såklart kommer den inte förns 25 april men den som vänta på något gott väntar aldrig för länge och jag behöver inte presenten än utan spar den till nya lägenheten.

Nu ska jag fundera ut vad älskling ska göra för middag för idag åt oss men som vanligt är fantasin så dålig men något borde vi komma på för svälta kan vi inte.

-Så mysigt nu när jag känner hur du lever om där inne <3-


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback